Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ogräs e ju ett...

Publicerad 2009-05-26 14:54:09 i Allmänt,

...onödigt ont kan ju tyckas...jag kan ju tycka att det e väldigt fina växter å gör sig riktigt bra i vissa sammanhang..om man kollar upp vad ett ogräs e så står det ungefär att ogräs e en växt som växer på fel plats...så ska man tolka det så e ju alla växter ogräs om de växer där de inte ska växa enligt oss då!!! =p...ska inte snurra in mig mer i detta...har iallafall fotat ogräs som jag tycker e vackra...maskrosens härliga gula blommor, hundkexens mackra små små vita som bildar en krona, kirskålens mörkt gröna blad å brännässlornas fina blad som e vackert "sågade"....









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela