Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Nytt projekt!!...

Publicerad 2009-05-19 12:23:09 i Allmänt,

...har jag hoppat på idag...va på nån typ av intro om va som komma skall...det e för långtidssjukskrivna arbetslösa personer...kommer handla om att kunna leva i nuet att kunna känna in och av värken... å stanna upp å verkligen känna hur man mår och varför....låter säkert lite flummigt men det kan nog bli bra...framför allt så går jag väl för att kanske kunna lära känna lite nya människor som kan ge mig lite inspiration att komma vidare. Den påtvingade ensamheten börjar kännas mindre påtvingad, mycket med tanke på det härliga gänget jag träffar på  AF måndagar å fredagar...man får sån energi av alla som går där trots vår gemensamma vän värkmästarn...ska ge mig ut en långis med fröken fyrbent...behöver inte va hemma förrän till kvällen å den tiden behövs kanske med tanke på den takten hon har...näpp...ha de gott folk å ta hand om er!!! kramiz

Ett foto som e återkommande men älskar det verkligen!!

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-19 13:20:22

117 kg kan jag inte vända åt fel håll förstår du väl :D Skulle ju kväva mig själv då ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela