Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Natten...

Publicerad 2009-05-13 08:37:03 i Allmänt,

...blev inte lugn överhuvudtaget...mest berodde det faktiskt på Annie som väkte mig vid tre tillfällen...fick rusa ut med henne då för lilla fröken e magsjuk!...stackarn...men nu sover hon gott i sängen å matte e uppe med värkmästaren!! ..ska snart iväg  till Skäggetorp å träffa någon Eva där...hon har tydligen en grupp som hon jobbar med KBT....ska få lite info om gruppen å om det kan va något för mig!...så nu ska jag väcka upp den fyrbenta å se om hon e villig å gå med ut...tror nog hon vill sova ett tag till....hon e verkligen morgontrött...jag kan oftast äta frukost å fixa lite innan hon kommer upp på morgnarna!!=)....ha en bra dag...här skiner solen för fullt!!

Att lyssna på vatten e rogivande

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela