Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Man ska inte...

Publicerad 2009-05-25 17:08:46 i Allmänt,

...handla när man e stressad har jag surt fått komma på idag...det började redan i morse när jag insåg att FK återigen har missat min utbetalning...G A L E N!!!...e bara förnamnet...ringde å fick naturligtvis inte tag på min kärring...semester såklart...de hade gjort förändringar i systemet hette det idag...skulle iväg å klippa mig halv elva å hade 19 kr kvar...tur nog va John ledig så jag lånade pengar av honom...sen iväg å handla innan jag skulle till AF. Skulle köpa med toning va ju ett tag sen peruken fick sig lite färg...stod länge å kollade för de va lite nytt...hittade iallafall den jag skulle ha....åker till AF å när jag kom hem så började jag å göra pannbiff a la Kicki...slänger i toningen emellan pannbiferiet...kastar ett öga på kartongen å får se:dark brown, men va i heeelvete...toningen sitter redan i å nu börjar jag lusläsa...hmm...ingen toning utan F Ä R G!!!....åh neeeeej....nu kommer jag se ut som ett vandrande lik!!! Elvira!!!...hjälp!!!...sitter i samma sits som dig nu!! =P....fan då...men det blev iallafall supergoda Pannbiffisar!! =P... ska upp tll klubben å träna med min lilla tjockis en stund...får se hur det går!!!...ha det bäst alla fina....

blev lite inspirerad av Hillevis närbild av Dahlian så nu får min fyrbenta
synas igen då....=P.....hennes ögone sååå fantastiska!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-25 18:31:08

mörk brunt e skit fint mamma! Det har ju jag;)

Postat av: Mita

Publicerad 2009-05-25 19:58:21

Det blev garanterat skitsnyggt!!!

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-05-25 22:52:50

fniss

Jag kan känslan Kicki, jag känner till grejjenler



Men det du, oss mörkhåriga emellan, man vänjer sig..

Visst är det märkligt ändå, att man lyckas ta fel..å alltid ser det när det är för sent..?



Nåja, jag tror faktiskt som de före här, att det blev supersnyggt!!



Sov så gott sen min vän, stor kram

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-26 09:08:32

Kom nu så tar vi en promenad... Jag väntar utanför mig tills du kommer hit :)



Ring när du närmar dig :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela