Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Längtar...

Publicerad 2009-05-07 19:20:42 i Allmänt,

...imorn åker vi till min fina unge....haha...nu går hon i taket...-jag e väl ingen unge heller!!....närå åker troligtvis till Lina i morgon...om inte John kommer hem allt för sent...ska åka å hämta valplådan hos uppfödaren först..om utifall att det e nått på gång!!....Har inte träffat Stumpan på grymt länge men nu ÄNTLIGEN!!...tyvärr så jobbar Linus å kunde inte komma dit...synd...vore kul å få träffas alla tillsammans men men...e fortfarande på skitdåligt humör efter att ha pratat med smärtkliniken!!...ha en underbar kväll här börjar solen skina...yeees!!!....ha de gott, gott folk!! =)

mammas lilla skruttunge!! =P...laav ju min fina Lina!!!=)

Kommentarer

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-05-07 21:34:45

Hälsa lilla fröken från stora fröken.....



Kan hälsa från gamla bekanta på Tullängskolan. S,F, C och H.....

F-----n man har ju gjort något bra när man lärt upp dessa goa ungdomar.....

Postat av: synnöve

Publicerad 2009-05-07 22:00:20

Hej vännen.Så du får ha henne hemma när hon ska valpa??Trodde att man var tvungen att låta uppfödaren ha henne då!!

Postat av: linaa

Publicerad 2009-05-08 01:02:19

Oh vad jag längtar!!!

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-08 13:15:49

Önskar dig verkligen detsamma :)

Kramar om

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-08 13:44:27

Nej, vi ska bara ta hem valplådan så Annie får "boa" in sig i den. Sen ska hon till uppfödaren.

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-05-09 01:06:49

Har sagt det förut- Din dotter är så vacker!



Ens barn kommer aldrig att bli "stora" för en själv. Dom är för alltid ens "unge" ju;)) Det är vackert isig tycker jag<3



Kärlek till er familj

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela