Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Känner mig...

Publicerad 2009-05-29 11:54:23 i Allmänt,

...jäkligt låg just nu...vet inte varför men inget känns roligt...trött på allt å alla mer eller mindre...åkte ut till Tinnerö strax före sju i morse...skönt å fridfullt...eller näe inte direkt ...fiskmåsarna hörs högt å tydligt...men det berör mig inte ett skit...det hör liksom till när man åker ut dit...var sedan på AF...åkte dit å hade betongbootsen på mig...ingen inspiration över huvud taget...näpp...slänger som vanligt in några foton från imorse...kramiz å ha en underbar helg!!


Vattendroppar

Sååå söt å så nyfiken på Annie

Maskros

"suck"...min fina trollskog e B O R T A!!!!!! =(

Kommentarer

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-05-29 18:22:20

Fy ----f----n, vad tråkigt vet precis hur det känns med kalhyggen.



Men kossan var söt. Gittan

Postat av: Hillevi

Publicerad 2009-05-29 19:28:18

Tycker att bilden med vattendropparna på bladen var väldigt fin, får väl springa ut och se om jag hittar något sådant som jag också kan fotografera L Jag blir så inspirerad utav dina bilder. Du tar bilder på sådant som jag inte ens har tänkt på att man kan fotografera, saker som jag många gånger inte ens har sett när jag har varit ute.

Hoppas att du också får en riktigt bra helg!

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-29 20:20:32

TACK Hillevi!!...vad glad jag blir att kunna inspirera någon med mina foton!!! =)

Postat av: linaa

Publicerad 2009-05-29 23:09:09

Alltid lika vackra bilder mor, men kossa va ju bara hur fin som helst<3

mamma ja gnäller över min värk nu men d e nog ingenting mot va du haft i flera årlider me dig

Postat av: Eva T

Publicerad 2009-06-03 22:55:24

Hej Kicki !

Det är inte sant...................jag vet några som skulle kalhuggas, jag !!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela