Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jäääzzzp

Publicerad 2009-05-24 16:02:40 i Allmänt,

...fattar inte att jag ALLTID e sååå förbannat trött...skulle kunna hacka huvet i väggen å stå å sova utan problem...i 24 timmar om dygnet dessutom...min fina lilla fyrbenta skar sig på något vasst i trampdynan...de blödde ganska ymnigt men jag hittar inget där....har fixat rent de å haft på väteperoxid, vilket jag verkligen kan rekommendera till alla möjliga sår på era fyrbenta!!. Tog några foton när jag va ute nu med den något sega lilla fröken...härligt väder har vi fått här nu framåt kvällen!!...va de du som skickade hit det som jag bad dig om Mita??!!?? =P...nåväl...ska strax iväg med den tvåbente å käka pizza...e ingen storätare av det men ibland så kan det smaka riktigt gott!! =)...ha det bra mina vänner å ta hand om er...


Liljekonvaljerna e på gång!!

Kommentarer

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-05-24 17:11:21

Jag är också så F------benat trött, är det våren eller åldern? Nej inte åledern väl......



Snart sommarlov vad skönt........

Postat av: Mita

Publicerad 2009-05-24 20:53:01

Jajamensan, jag blåste över lite solsken till dig!

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-05-24 22:14:38

Vilken helt underbar bild!!!



Hoppas pizzan smakade..kan vara riktigt gott om man inte äter det för ofta!



Sov så gott sen, min vän, Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela