Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ibland så funderar...

Publicerad 2009-05-23 16:11:04 i Allmänt,

...jag på varför vissa foton berör mer än andra, de två jag tänker på nu tog jag vid Hamra slussar...de e bara så läckra å e tagna som en bit utav helheten....vet att det e mycket sånt som gör att jag fastnar....det lilla enkla som i mångas ögon inte har någon betydelse alls...men i verkliheten så gör just den lilla biten att saker å ting faktiskt fungerar....haha...så jag snurrar in mig i det här nu!! =P.... något som gjort mig välldans glad e ju över vilken härlig respons jag får av många av er över mina foton....så någonstans så ser ju många av er just det lilla biten i helheten som jag faktiskt fastnat för...NU lägger jag ner  å tänker inte snurra in mig mer för då tar jag mig nog inte ut ur min förvirrade text idag!!! =P....skriv gärna nån kommentar om fotona...kramiz alla fina å en xtra stor gruppkram till Virvelviran Sniglon å Olga...tillsammans gör vi skillnad för varandra, vilkorslöst!!! <3




Simpelt enkelt men ändå sååå läckert !!

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-23 16:16:14

Hoppar på karusellen och snurrar med tills jag blir yr :D

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-05-23 23:38:35

Vet du Sol, bilden med kroken, den fick mig att tänka på "hjälp". Att vi håller i varandra. Förstår du hur jag tänker nu;) Den är så enkel men talar tusen tysta ord. Jag är förälskad i just detta, att se det enkla i allt det stora. Och du gör det hela tiden ju! Känns som att jag bara tjatar, men jag menar det från hela mitt hjärta. Dom flesta tar bilder på stora händelser och saker, du däremot ser det jag kallar livet- Det som alla missar och tar för självklarheter, Tack Sol, för att du visar allt det som egentligen gör skillnad- Det enkla och vackra.



kärlek

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-24 07:25:11

ÅHH...tack vännen...där fick du mig att släppa några tårar...<2 tebax

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela