Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Heeelt tom...

Publicerad 2009-05-18 18:07:37 i Allmänt,

...i huvet efter 2,5 timme på  AF,,,å nog fick vi köra en presentation om oss själva...inte 15 min med det räckte det som va!!...fattar inte hur nojjigt det kan va....å så minns jag inte alls nått av det jag presenterar, blockerar verkligen mig själv i sådana här situationer...å med ett gäng "halvkändisar"....men det e ett roligt gäng å jag trivs med de allesammans!!...vi har en kille som e en fena på det här med datorer...han skulle hjälpa mig med en sak å han hade skrivit ner å gjort så fin beskrivning å med hänvisningar...å VEM sitter här å spelar på läppen å fattar INGENTING...jo självklart den tiotummade Kicki...."suck"....jag e heeelt otroligt inkompetent när det gäller denna häringa makapären som jag sitter å skriver vid...regnet de bara sipprar ner å små lagom doser som gör en dyngsur....ska snart ut med "betongblocket" i koppel...sååå seg e fröken fyrbent...John skulle gå 5 km men gick bara 2,5 an....man får ju träningsvärk av att gå å dra henne i kopplet om man ska komma framåt....haha...hon ligger här brevid mig å snarkar så gott...ska väcka henne å se om jag ska ta en lyftanordning för att få henne på tassarna!!...tjingeling gott folk!!

Visste inte att lönnens näsor kunde va röda på vingarna

Kommentarer

Postat av: Hillevi

Publicerad 2009-05-18 21:44:14

Jag är verkligen inte heller något datageni, men faktiskt så tycker jag att jag har lärt mig ganska mycket sen jag började blogga. Det är ju ett bra sätt att lära sig, man sitter och fixar och trixar lite och sen till slut så funkar det oftast, bara man är lite envis.

Ha det bra!

Postat av: synne

Publicerad 2009-05-19 06:26:35

Godmorgon min sköna!!

Hoppas att det är något så där med dig!1:)

Själv har jag haft en skit natt,men har bestämt mig för att det ska inte få förstöra min dag.En stor bamse kram till dig Kicki.KRAM S

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-05-19 09:33:37

Godmorgon min vän!!

Hoppas också du fått sova lite, och att du ska få en finfin dag!

Massa kramar, å pussa lite på betongblocket..tusan, hon är ju i välsignat tillstånd;)

Då får man vara latler

Postat av: cornelia

Publicerad 2009-05-23 14:39:02

vilken tjusig blogg!

Glöm inte att ge mig tips på bra deppiga kärlekslåtar! (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela