Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Glassturen 3/5-09

Publicerad 2009-05-03 18:37:47 i Allmänt,

...jaa...så kul å få komma iväg,vi träffades vi Triumphcenter å drog iväg vid 9...vi va ca 30 hojjar å nästan 50 pers skulle jag tro...vi hann väl ca 4mil då vi åkte av vägen!!!....förbannade rullgrus...vi for över på fel sida å ner i diktet...John satt fast med benet under hojjen å gjorde illa foten...min värk blev INTE bättre pga den här avåkningen...men vi hade nog änglarna med oss idag...vi hade ju kunnat mött en bil...kört in i ett träd eller in i en sten när vi for ut å ner i diket!!!,,,jag e glad över att det gick så bra som det gick....men faaan så jag började skaka när vi kommit upp på hojjen igen å började tänka på vad som skulle kunna ha hänt..hua...men vi fick en jättetrevlig dag men många goda skratt...synd att man inte kan fota när man åker...för man paserar många fina omgivningar å dofter...de jag kan va utan e svinlukten för fy för faaan så illa det luktar om de har galtar på gården...sätter in en del härliga foton...och om ni inte visste det så e det Triumphgänget som åkte...det lär ni nog bli varse om när ni ser fotona!!!...Tjingeling å ha det så bra!!!


Här e det fika paus efter en tio mil körda

Här väntar vi på att få åka över med bilfärjan...som heter

Elvira, kunde inte låta bli att fota!!*L*

Rätt maffigt när alla 30 startar upp hojjarna när vi ska åka av...STÅPÄLS!!*L*

Nästa stopp, grillat å annat gott...här står ett gäng hungriga gubbar!!!

som sagt...vi åker Thriumph!!*L*

Vi avslutar som vanligt på Smultronstället i Söderköping med glass

glass i stooora lass!!

Lasse som fixar å donar med alla våra turer...en eloge till honom!!

Kommentarer

Postat av: synnöve

Publicerad 2009-05-03 18:58:11

Aj aj aj det var tur att änglarna var med er båda idag.Hoppas foten är bättre på gubben.Hur är det med din kropp nu då?Du får ta han dom dig.Kram S

Postat av: Hillevi

Publicerad 2009-05-03 20:41:48

Usch då det där lät ju inte bra, hade ni hög fart? Att du vågade fortsätta åka sen, det hade ju inte en annan fegis vågat göra. Åkte mycket MC när jag var yngre, en tjejkompis till mig hade en Norton. Skulle nog inte våga åka idag, man blir ju så feg ju äldre man blir.

Ha det bra och kör försiktigt!

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-03 21:32:38

Vågar jag be frun att tipsa om våran firma som maskinbroderar. Vi gör ryggmärken, Mc märken, handdukar mm..mm.. Kramar om

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-03 23:28:12

Ska kolla upp detta... Vi kan göra

så gott som alla mc cyklar.

Yamaha, Suzuki, Triumph, Harley, Honda ja u name it :D

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-05-03 23:59:46

Men ajsomfan..gjorde nästan ont att bara läsa det!! Hur är det med er nu då?



Ser ju ut som ni haft en underbar dag annars..smultronstället är verkligen en hit sommartid..vi kanske kan åka dit i sommar?



Kul att ni fick åka med min båt åxå..min, alldeles egen ..ler



Hoppas du sover gott nu min vän, är borta hela långa dagen imorgon, men tittar in när jag kommer hem!!



Kram kram

Postat av: Mita

Publicerad 2009-05-04 18:50:33

Hojtur och glass i Söderköping lät inte helt fel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela