Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

En riktigt kall...

Publicerad 2009-05-01 11:09:55 i Allmänt,

...morgon, is på rutan å frostigt ute i skogen, solens strålar började tränga fram när vi kom ut till Tinnerö...hade absolut inte gjort något om jag hade haft ett par vantar med mig....YES, igår åkte John till Expert där vi lämnade in vår kamera å lånade en under tiden som vi väntar på att vår ska bli fixad....så självklart så blev det en del fotande nu på morgonen, NU känner jag mig hel igen med kameran i vänsterhanden!! =P....Såg en fågel som jag aldrig sett förut, John trodde de va någon typ av Skrakfågel...hmm...har inte hört talas om sådana fåglar men kanske du vet??...slänger in ett foto på den iallafall för de va otroligt vackra!!!....tog oxxå på min vackra...fick ett par kanonfoton....gillar ju när det e skuggor med på fotona...blir lite mer liv i bilderna tycker jag....fick lite tips av Petr på Stadsmissionen om hur jag kan använda plexiglas på olika sätt så nu ska jag ta en tur till herr glasmästare å se om an har några slattar av glaset som jag kan köpa för en billig peng!!*L*...tjingeling å hoppas gårdagen blev bra...här smällde det utav helsike...å idag e en ny dag utan löften om hur den kommer te sig...men hoppas på den bästa dagen för er alla...kramiz å e xtra styrketanke till min cybersyster Sniglon!!
Solens strålar börjar leta sig fram

Här e den lille som e så fin!!

Min vackra

Undrar hur många timmar jag stått här ute å bara andats in atmosfären
å samlat energi för att orka med "värkmästarn"??!! *L*                              

Taget från bryggan på fotot ovan!!...
De va allt från den här morgonen!!


Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-05-01 12:15:30

DIna bilder är som en saga..helt underbara-som alltid!!!



Har heller aldrig hört talas om Skrakfåglar? Ehh..?

Men är å andra sidan HELT kass på fåglar..är det den fina duntotten som simmar som är skrakfågeln alltså? Fasen, måste slå upp det på en gång..



Ha en alldeles underbar dag i solen Kicki,

massa kramar

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-01 13:16:50

...TACK Viran!!..önskar dig detsamma å lycka till med övningskörningen!! L

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela