Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Dagen igår...

Publicerad 2009-05-22 10:36:54 i Allmänt,

...bara rann iväg...först upp till klubben å tränade på rutan å linförigheten...fick ett jättebra tips av Birgitta om hur jag skulle träna in rutan å det funkade kalasabra!!*L* Kicki hade med sig lilla Thyra eller blodpuddingmonstret kanske man ska döpa om henne till!!...hon gillar det lika mycket som Annie om inte mer....jag använder blodpudding som belöning när vi tränar, inte rå men jag kör den i ugnen så den blir lite torr å mer hanterbar!!*L*...John å jag tog en sväng med bilen, åkte förbi hans syrra som bor precis vid vattnet...heeelt otroligt fint...vattnet låg helt spegelblank....åkte sen till Hamra sluss å fotade lite....idag blir det nog inte allför mycket gjort...lekte nog lite för mycket med Thyra igår...kan ju inte låta bli men det känns idag...MEN har jag kuligt så får de va värt det!!! =)... näpp, sätta på kaffebaljan å sen upp till klubben en sväng tror jag....här har himlen öppnat sig så det blir regnkläder på...ha de gott alla fina å ta hand om er...foton från Johns syrra å Hamra sluss

Löjtnanshjärta

Utsikt från Giselas trädgård..

Likaså här...

Spindelnät fullt med maskros frön

vid Hamra sluss

vid slussen

Ryggtavlan på Mr Gos!!!

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-22 12:37:28

Frun måste vara trött idag för det kom endast med "Ki" i avsändar adressen ;)



Ska kolla upp varför det inte funkar...



Himlar med ögonen och njuter av dina underbara bilder... suck

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-22 14:35:47

Och du menar på fullt allvar att du trodde på det jag sa ???

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-22 14:42:09

Kommer dröja en livstid innan jag ska sluta beundra dina foton vännen... Glöm aldrig detta ! Kramar om

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-22 14:46:19

...TACK Micke de värmer!!L

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela