Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Blev ju några...

Publicerad 2009-05-26 15:13:01 i Allmänt,

...foton från imorse oxxå...har legat tills nu å inte gjort ett skit...huvet e en pulserande sprängande boll fortfarande men den fyrbenta behövde ju få komma ut en vända...ska på Speedway i Motala ikväll...så hoppas verkligen huvet mår bättre, annars får jag väl koppla loss de å låna nån protes!! =P...slänger in några foton här så får vi se vad ni tycker!!...kramelikraaaam

Min fina Casper måste ju få va med...han låg å solade på köksbordet när jag
kom upp i morse!!!!....han ligger ofta där å solar eller på balkongen!!!  =-)

Visst e de läckra?!?

Solstrålarna tränger igenom tall och grantopparna

Såg ett litet sönderhackat ägg på vägen!

Det e så vackert på den lilla "ön" som lyser gul av växter

Syns inte så bra men det står ett gäng döda björkar en bit ut i vattnet
det e en liten spöklik känsla å gå där en tidig höstmorgon!!! =P

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-26 17:39:24

Underbara bilder :)

Nej jag fick inget tillbaka som tur var :)

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-05-26 18:54:45

Vackert gumman.....

Casper puss på dig gubben.

Gittan

Postat av: synne

Publicerad 2009-05-26 19:03:45

Så du har haft huvudvärk med ,har så ont så jag vet inte vad.Piller hjälper inte.Fy pust och stön.Tillbaka i sängläge.Kram S

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-05-26 20:14:07

Fasen så skoj, speedway alltså..

Hoppas skallebanken ger med sig , kan vara åska eller nåt, tydligen sånt i luften i Linköping idag, säger de som vet..eller va iallafall tidigare idag.



Hoppas ni får en bästa kväll, massa kramar

Postat av: Hillevi

Publicerad 2009-05-26 23:03:02

Hoppas att huvudvärken släpper innan du ska iväg.

Ha der bra!

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-26 23:06:08

...ja vi hade en underbar kväll!!!L...Norrköping fick stryk av Motala dessutom!!=P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela