Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Blåset småjävlar...

Publicerad 2009-05-27 16:05:39 i Allmänt,

...idag....tur att både Annie å jag har ett par kilon å släpa runt på annars hade vi nog blåst omkull emellanåt!!...blev ingen långis förrän på dan efter att jag blev klar i denna däringa kuliga tvätteristugan!! =(...har väl inte hänt så mycket på hemmafronten idag...ska upp till klubben å se hur inspirerad hon e idag å träna. Idag har vi instruktörerna som kan puscha på oss å det behövs nog!!!...i gårkväll när jag tog sista rundan med Annie så va himlen heeelt otroligt vacker...blev utkiket å några foton där!!!...fröken e ju inte sååå allert på att gå men idag gick det rätt bra...stannade till vid bäcken som bara ligger 5 min hemifrån...satt å tittade på svanarna som håller på med boet för fullt...fridfullt som bara den å kika på fåglarna som dessutom e så fina!!!...ha det bäst å krama om varandra, det värmer...

visst e det vackert?!?

det blåser rejält!!*L*

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-27 17:39:41

Japp och jag svarade.

Just nu har vi endast ryggmärken klara att broderas.

Får minska ner till ett bröstmärke med :D

Postat av: ♥ Tina ♥

Publicerad 2009-05-27 18:09:26

Fin blogg!

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-28 13:08:02

Ingen annan hemma som kan göra det :D

Postat av: Billrudd

Publicerad 2009-05-28 14:29:06

Asså dina bilder!!!!!

Hur vackra som helst...

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-28 14:32:27

TACK gumsan!!! =P

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-05-28 18:03:08

Önskar jag hade en massa bra ord, för att förklara hur jag gillar den översta bilden..suck-underbar!!

Jag kan fastna rejält i att kolla uppåt ibland, men så är det vissa dagar när ljuset och färgerna får mig att tappa andan..å du fångade precis en sån! Tack!



Kram kram gumman

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-28 20:32:23

TACK Viran!!!

Postat av: rebecca mcnugg

Publicerad 2009-06-09 18:22:32

alltså, den där bilden på himlen e jättefin ju :)

ser ju typ ut som tagen ur en bok elr nått :)

va har du för kamera? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela