Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Abstinensen...

Publicerad 2009-05-14 17:55:17 i Allmänt,

..har gett sig...kameran e här nu!!!...yeeessss!!!...så jag har naturligtvis varit ute å fotat bara här i krokarna!!...har även börjat sanera bort en del foton som jag har ligger på datorn...har tagit bort flera hundra å jag e inte färdig än!!*L*....blev inget besök från Örebro idag...det blev för sent..tråkigt hade verkligen velat träffa de..men men inget att göra åt!!!...ska börja med maten...lr värma på rättare sagt...blev en del Chili con carne kvar sen igår så det får bli två dar på raken!!...min lilla fyrbenta har mått lite illa på em men inte spytt...hon får ris å kokt fisk idag för att få magen i trim igen...beror nog inte bara på dräktigheten....näpp..jag kastar in några foton från dagens skörd...kramiz å ta hand om varandra!!! =)

Sååå vackra

Syrenknoppar

Visst e den vacker tulpanen!!??!!

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-05-14 18:00:28

Jaha du har varit ute med "klumpen" asg :D

Kryddig mat till en eldig kvinna :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela