Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

3 meter Kicki...

Publicerad 2009-05-06 20:19:06 i Allmänt,

...e jag nu!!...körde ju en träningstävling ikväll...som skrivet tidigare e hon ganska loj...men tänder till ibland...det gick jättebra!!!...186 av 200 möjliga!!!....WAOW...blev såå glad å e plakett på en Schäfer bidde det!! =P....men det bryr sig ju inte min råtta om iallafall...men riktigt skoj va det trots att det bara e en träningstävling så visst skärper man till sig lite xtra!!...ska försöka krympa ner den häringa gammtackan till normallängd igen så det går att krypa ner i sängen å sova!!...ett leende på läpparna å så säger jag godnatt  å¨sov så gott!!!

sov gott önskar vi er alla...nackspärren kanske e i antågan!! =P

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-06 21:12:46

KUL!!! Grattis!

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-05-06 21:29:12

Fasen va ni är bäst!..eller, ja,..DET visste du ju redan nu..men ni är VÄLDIGT bäst:))

Så är det..å jag är mallig, för på sätt å vis, så är jag ju åxå med på ett hörn..ehmm..tycker ju jag då!





Sov så gott å kram kram

Postat av: Hillevi

Publicerad 2009-05-06 22:43:18

Vilken härlig stil hon har, så ligger nog bara en vinnare, grattis, grattis!

Postat av: Billrudd

Publicerad 2009-05-07 08:43:28

Än en gång VILKET TEAM ni är!!!

Vart ska detta sluta????



Puss å kram hela dan

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-05-07 09:37:45

självklart e du med på ett hör Virvelviran!!!...dina hejja rop gör ju att vi kämpar mer ju!!...ja du Hillevi...hon har många härliga sovställningar denna lilla fröken...å Billrud..det slutar med flaggan i topp!!L

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela