Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Visst va det som...

Publicerad 2009-03-31 12:25:52 i Allmänt,

...jag befarade...nu väger jag 2,5 kg mer än när jag började för 9 veckor sedan....MEN jag e inte lika tung i sinnet efter den här gången...har sååå fantastiska människor med i gruppen som inte tittar ner på en utan har en förståelse som jag inte e van med....troligtvis för att VI e med av samma anledning i stort sett. TACK TACK!!!...NI gör en stor del i att jag överhuvudtaget går dit trots att jag vet att vågen kliver iväg uppåt...ska ut med Annie nu men får se om jag återkommer under kvällen...e heeelt slut innanför pannbenet för jag tömde ur ett å annat idag på mötet..hoppas bara att NI inte tröttnar på mig!!...ska iväg till mitt andningshål å bara sitta å lyssna till fåglarna, hörde förresten måsarna för första gången igår...kramiz å inse att just du e sååå bra som du e...det e svårt MEN VI e alla värda att bli älskade för de vi är!! kom ihåg det!!



VARFÖR e det så svårt att våga älska sig själv?.....VARFÖR e det lättare att
såra sig själv?... att på något sätt straffa sig för den man e??                         

Kommentarer

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-03-31 13:20:32

Tröttnar aldrig på dig finaste;) ja, varför har vi så lätt för att såra, straffa oss själva?? Vi är verkligen inte smarta eller logiska vi människor. Det borde väl egentligen vara det svåraste, men nä, vi ska mosa på oss själva allt vad det går! Tur vi har varandra;))



Hoppas solen skiner extra mycket på Er i dag;)



kram Sniglon

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-03-31 13:47:31

TACK vännen, dina ord betyder så mycket för mig...och visst borde det va det första man lär sig, att älska sig själv för den man e...å varför ska man sparka på sig själv så jäkla hårt så man ibland undrar om livet e värt det här!!...Näe vi e inte logiska, vi borde verkligen värdesätta oss själva högt...

Postat av: linaa

Publicerad 2009-03-31 14:36:26

mycke vill ha mer... d e väl så de e... man blir aldrig nöjd... o de e väl felen som är lättast att hitta... tyvär.

Ser man de man borde se i spegeln.. nope de gör man inte om man inte e otroligt egen kär...

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-03-31 14:52:14

Ja visst e det lättast att hitta brister hos sig själv...det jag ser i spegeln e inte den personen som jag tycker att jag borde se ut som....men du min älskade dotter...du e sååå vacker både på utsidan å insidan...älskar dig stumpan!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela