Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

TACK älskade dotra mi...

Publicerad 2009-03-26 19:41:26 i Allmänt,

...dessa rader skrev min LIna i sin blogg...tårar å tack min fina stumpan!!


M A M M A

Mamma jag saknar dig och hoppas vi kan ses snart! Det går allt för lång tid i mellan=( Visst att det inte är som förr när man åkte varannan helg men nu blir det ju varannat  ½ år... på tok för lång tid i mellan... skärpning på oss!

Jag vet att du har det tufft nu men det är fler än jag som tror på dig och tycker att du är fin som du är vare sig du väger 25 eller 125... det är inte bara utstidan som räknas du vet! Du har ett inre som kan fånga varenda människa. Klart det finns undantag men du vet vad jag menar. Alla har vi våra dalar och toppar medans du kanske haft många dalar dem senaste åren men du har klarat dem och klarar även denna! Du får se till det lilla så ska du se att det stora snart kommer till dig!

Du vet vart jag bor och du är alltid välkommen hit!
Du vet du och jag och morotsstavarna=)

Älskade mamma!


Lina för ca 4 år sen...

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-03-26 23:21:52

Jäbblar så fiiiint!

Så rätt hon har, din kloka findotter..ett inre som fångar, det har du..ett inre som lyser igenom en dataskärm tom, å det är stort!!!



Tänkte önska dig godnatt, å sov så gott bästaste du!



Stora kramar

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-03-27 09:32:05

Tack vännen det värmer att få höra...kramiz tebax!!

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-03-27 19:53:27

kärlek



tårar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela