Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

"Snörvel"..

Publicerad 2009-03-10 09:23:14 i Allmänt,

...kände mig faktiskt liiite bättre igår kväll....åkte upp till klubben en sväng där det skulle va en instruktör som kunde hjälpa en med linförigheten!!...Vilken skillnad de blev på min fyrbenta, bara genom att göra några små förrändringar....har väl ALDRIG haft sån bra kontakt med fröken som då...Så hennes tips ska jag jobba mer på. Huvet hamrade på rätt rejält när vi hållt på en stund, kändes som det låg ett gäng med hammare innanför pannbenet å slog =(...men men jag fick ju bra träningstips!! =P...Idag va det dax för dietisten men jag fixade inte att gå dit idag...mår pyton å den fyrbenta får nöja sig med rundturen runt kvarteret....får väl gömma lite blodpudding så hon får leta lite här hemma, brukar ju va uppskattat!. Idag skulle min fina vän Micke komma från Kumla men fick en läkartid idag...jag blir så arg när man hör hur läkare laborerar med människor som behöver hjälp, Micke har varit på behandlingshem för sina drogproblem...han har fixat det jättebra MEN en läkare ville inte skriva ut antabus till honom...lr han "glömde" skriva ut...fattar de inte att de inte KAN skita i sådana här saker, Micke behöver ju det för att klara upp den sitsen han e i och att han har lyckats sååå bra, ska en simpel jävla översittare till läkare spoliera hans chanser till ett "nyktert" liv??!!??....Blir bara sååå jävla förbannad över hur människor behandlar andra människor!!...ett uttryck som jag försöker ta till mig e: behandla andra som du själv vill li behandlad!!...det säger ju rätt mycket tycker jag...näpp, nu ska jag ta å försöka dricka lite The å dra ett täcke över huvudet.... Sötgöta sitter här å tittar på mig med sina nötbruna ögon...hon vill ha mat så de ska hon få!!!...Är så glad för att jag fått så fina vänner här ute i cybern, NI gör min dag med era fina kommentarer!!...kramiz alla som behöver en kärleksfull kram!!!*L*



Ja, jag älskar ju fota himlen så här kommer det ett från bruks en e.m

Kommentarer

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-03-10 12:32:44

jadu, vad "vissa" läkare håller på med förstår jag överhuvudtaget inte alls- Ibland så har man faktiskt bara lust att slå dom. Förlåt! Men jag blir så jävla arg på dom, dom inser inte vilket allvar det är för en själv, FAN vad arg jag blev nu.



En tröst är att han har dig som vän<3<3<3



Vet du om en sak gumman, Du är en underbar vän själv och jag tror nog att "alla" vi som mötts här i cybern känner samma sak, TACKSAMHET över att vi finns för varandra. Själv vet jag inte om jag hade klarat av detta denna gång utan just Er.



Fan, Du hjälper mig så mycket så jag blir ordlös mellan varven.



Härligt när man får en sådan instruktör;)) Me love;)



Kramar om dig massor och talar om att Du ÄR en SOL i mitt liv!



Kramar Sniglon

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-03-10 12:36:50

Åh Tack vännen, nu fick du mig att fälla ett gäng tårarL...det e heeelt otroligt så mycket "vänner" man kan få här i cybern...å jag som har tyckt att det bara verkar så trist INNAN jag hittade ut hit själv å inser att det finns så fantastiska människor här som hjälper en på ett eller annat sätt...och att ha fått dig som vän här ute betyder jättemycket för mig...kramiz du vackra Sniglon...i hjärta å själ e du den vackraste...dina ord säger så mycket mer än själva ordet i sig!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela