Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Så typiskt!!...

Publicerad 2009-03-05 13:42:44 i Allmänt,

...åkte ut tidigt till skogen i morse, Annie å jag va heeelt själva men jag såg på henne att hon hade fått vittring på något...efter ett tag så stod det fyra rådjur å kikade på oss, ca 25 meter bort...de stod kvar en bra stund utan att röra sig. Fan oxxå...igår så tog det stopp i kameran, hade fyllt minneskortet....vill inte tömma kameran förren jag lagt över alla fotona på ett USB minne...jag har alla fotona på datorn men raderar jag de i kameran så blir det väl nått strul med datorn så alla fotona försvinner!!!. Haha...japp..tror att det kan hända!! =P. Så nu så hade jag ju naturligtvis inte kameran med...hade varit maffigt att få fota dessa underbart fina djur...Igår så höll jag på att spåna en hel del när jag fotade...bara knasiga foton så visst kan jag ta bort dessa...


Taget underifrån

Våra skuggor

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-03-05 22:37:25

Men du gumman, lägg över bilderna från datorn på skiva..eller på dubbla skivor..då finns de ju alltid kvar någonstans..



Tänkte mest titta in å lämna en godnattkram..så jag gör det godnattkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela