Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Så nöjd...

Publicerad 2009-03-03 12:36:11 i Allmänt,

...jag känner mig nu, har varit hos dietisten idag...hade gått upp 6 hg men det va ju naturligtvis inte det jag va nöjd över..näe knappast men jag visste redan på förhand att vågen skulle peka uppåt. Näe, jag e nöjd över att jag tog det beslutet att fortsätta i gruppen vilket jag har känt en stooor tveksamhet till under veckan...inte för att jag inte tycker att det har varit bra för det har det i alla högsta grad, å bra människor, näe det har varit mer att det händer så mycket runt omkring mig å jag känner bara deppa ihop å gömma sig under ett täcke...MEN det ska jag inte...det känns jävligt frustrerande över att jag inte kan styra över vissa saker å att man tror att det löser sig om man pratar med vissa instanser men så e det ju inte...trots att det finns svart på vitt...närå göra det lätt för sig det går inte för paragrafer hit å dit ska följas de e ju INTE alltid det bästa, snarare tvärt om!!...Men men idag kändes det ganska positivt efter att ha varit i gruppen å fått ventilera...jag e ingen sämre person för att jag inte gått ner i vikt...närå..jag får träna mig i sånna situationer å lära mig hur jag INTE ska göra nästa gång det inträffar!!!=P....Nu ska jag göra lite nytta...hmm...tvättstugan drar ju inte direkt men det e ju ett MÅSTE...vill helst inte börja vända ut å in på kläderna!!! *L*...sen ska odjuret ut så vi tar en långis ut på Tinnerö å flanera!!!...Ha det bäst alla goa fina människor å TACK ni i dietistgruppen...jag får energi av er å det känns sååå BRA!!!! kramiz


Ute vid bruks en e.m...

Kommentarer

Postat av: linaa

Publicerad 2009-03-03 22:18:49

bra att du forts mor du klarar detta!

du har mat problem o jag har mat problem... men jag har åt andra hållet... äter sällan... men jag går inte ner av de... så d e väl bra... har väl nått min minimivikt om man nu kan ha en sån.

älskar dig mammi! hoppas vi ses snart!



o du sista maj har jag nya soffor... bara så du vet.

Postat av: linaa

Publicerad 2009-03-03 22:20:25

bra att du forts mor du klarar detta!

du har mat problem o jag har mat problem... men jag har åt andra hållet... äter sällan... men jag går inte ner av de... så d e väl bra... har väl nått min minimivikt om man nu kan ha en sån.

älskar dig mammi! hoppas vi ses snart!



o du sista maj har jag nya soffor... bara så du vet.

Postat av: Synne

Publicerad 2009-03-04 06:36:10

Ville bara titta in och säga att du har en fin blogg.Mvh Synne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela