Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Lördagkväll...

Publicerad 2009-03-14 17:50:25 i Allmänt,

...och inte nått på gång...har bara varit på klubben å tränat med det härliga gänget!!...slappar, slöar å frossardag men det har det ju mer eller mindre varit heeela veckan, frosseri menar jag...har helt tappat focus på detta...vill ju så jävla gärna komma igång med ett normalt förhållande till allt som jag stoppar i huvudet. Läxorna...ja de e svåra...har ingen konsentration alls att sitta med dessa...trots att jag kan göra det nästan när som helst!!!...vet att m an inte ska skylla på att det e för mycket runtomkring men det känns så nu...sista spiken va att det e en riskfylld operation som jag ev ska göra, men som det känns nu så blir det ingen...riskerna e för stora å skulle det bli värre...ja då vetefaaan om jag vill va med längre...bättre å göra det bästa av situationen som e nu än att förvärra saken...ska ta kontakt med ett medium som jag träffat tidigare...hon ska inte lösa detta åt mig men det känns alltid skönt att få lite vägledning...Menar absolut inte att det e hon som fäller det avgörande om jag ska göra operationen eller inte...näpp...men hon e grymt duktig, det är många pusselbitar som fallit på plats när jag varit hos henne....näpp...ska gå å sätta mig hos gubben å glo på dumburken en stund och NEJ här blir det ingen Melodifestival...även om jag inte hört låtarna nått så har jag hört Caroline af Ugglas...det räckte för mig, hon e heeeelt jäkla otrolig, å vilken känsla å inlevelse det finns i denna lilla kropp!!!...hoppas hon vinner, får väl läsa om det på text tvn sen!! =P Kramiz alla underbara å många med mig saknar dig Lotta, vi tänker på dig å sänder många stärkande tankar till dig...kramiz igen du fina vän...


Vad vore livet utan vänner??!!....INGENTING!!

Kommentarer

Postat av: linaa

Publicerad 2009-03-14 20:08:29

Ugglas... nej fy fan... hon e så otroligt grouse... bläää....

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-03-14 22:22:07

Tur att smaken e som baken min älskade unge!! =P

Postat av: Eva Trygg

Publicerad 2009-03-16 22:57:17

Hon är så braaaaa.! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela