Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Just nu...

Publicerad 2009-03-26 10:31:29 i Allmänt,

...skulle jag vilja byta skepnad, till en smal välmående person istället för den här jävla uppsvällda fet hyddan som jag släpar omkring på..ja, jag hatar mig verkligen själv just nu som jag ser ut...jag fixar inte att ta tag i det här med vikten å det stör mig sååå in i helvete mycket!!!....jag har ramlat ner i det här jävla avgrundshålet å sitter i nuläget å spelar martyr...mitt feta jävla stycke som inte fixar det här...jag hade så stora förhoppningar på detta med KBT hos dietisten men mitt fokus e heeelt någon annanstans...VAD ska jag göra??!!??..."suck"..om jag det visste då skulle jag ju inte sitta här å ojja mig över detta!!!...ska åka till Stadium å se om de har ett tvåmannatält till försäljning så jag har nått å sätta på mig...=(


Detta feta stycke e jag nu och...

..och i aug förra året såg jag ut så här!! (jag i mitten)...

Kommentarer

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-03-27 19:57:18

Jag protesterar HÖGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Du är inget "stycke";(((



Och ingen fet-hög osånt, DU ÄR FINASTE JU!



Nu kramar jag dig massor<3<3<3



Sniglon

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela