Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jäääzzzp...

Publicerad 2009-03-24 16:24:01 i Allmänt,

...nu har jag klivit upp efter att ha slumrat en stund i soffan med hund å kudde å täcke!!...va svinkallt ute å snön yrde kring oss...men vi va rätt själva ute så vi snurrade runt lite överalt i skogen...med tanke på min brist på lokalsinne så e jag väldans imponerad av mig själv...gick en väg jag aldrig gått tidigare...å vips så va jag ute på en väg jag kände igen, fråga mig inte hur vi kom dit för jag hade aldrig trott att vi skulle hamna där!!!*L*...kameran va med såklart och NATURLIGTVIS så tog batteriet slut...när det dök upp tre rådjur bara ett par meter ifrån oss och jag försökte knäppa ett flertal gånger å inget hände, såg att kameran va på å såg sedan: battery empty...skiiit oxxå...hahaha...ja så kan de gå!!!...men det blev ett par foton iallafall å gissa på vad???....ja såklart blev det några "himmelska" foton...kramiz alla fina!!


 kylig himmel..."burr" =P

...min älskling måste ju oxxå få pryda min blogg!!!ser liiite halvkaxig ut men han e en
 nalle, sorry John om jag förstör din image nu!!! =P..laaaav juuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela