Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ja se de snööööar...

Publicerad 2009-03-22 16:55:34 i Allmänt,

japp nu e vi tebax efter en längre promenad i snörusket...å ingen rullning i skit denna dag, va bara jag som lyckades halka i en skithög...hmrf...e de inte Annie så e det jag MEN som tur va så hade jag gummisar på mig så det blev inte så farligt mycket på byxorna....kom en dam "spatserande" på vägen med sina fina skor å paraply när jag stod å försökte få rent byxorna i bäcken!!...ja, jag hade naturligtvis de på mig!! =)...men försökte vaska rent byxbenet där...hon kikade lite konstigt på mig, jag fyrade av ett leende å skulle fälla en kommentar men då svassade hon iväg å såg inte alls road ut!!!...haha...men de e jag...kan verkligen bli lite full i skratt när de sk liiite finare damerna e ute med värsta"gåbort" stassen på sig, en slaskig dag som denna....men men de e ju inte mina bekymmer!. Hade inte kameran med idag å naturligtvis så ser man massor man skulle vilja fotografera...men det kan kanske bli lite tråkigt med ALLA mina foton som jag kastar upp här...kanske ska lägga in de i fotobloggen istället...eller nej...tänker lägga upp mina foton här oxxå...det e ju MIN blogg å den gör jag ju som jag själv vill med ju =P....haha... låter ju som en liten obstinat treåring som har en vilja av stål!!! som gör som jag vill!!!...nåja...foto igen då...hmm...ska kika runt lite så kommer det väl nått här...
 
Som skrivet förut, himlens skiftningar e sååå fantastiska

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-03-22 19:53:19

Fniss...tur att du la till att byxorna satt på.. ;)

( Det går väldigt fort för mig att skapa egna bilder i skallen..troll-tv så, å den såg ganska skoj ut)

Å jag gillar dina foton massor, så för tusan, lägg in dem här åxå!

Massa stora kramar

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-03-22 20:07:11

haha...ja du Viran, vore en syn om jag stod med arslet i vädret å gjorde rent byxorna i bäcken!! =P kramiz tebax

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-03-22 23:22:22

Finaste Du!



Jag kan inte kommentera på ditt fina inlägg ovan. Om du visste vad jag blev tårögd när jag kom in här ikväll- Jag håller på för fullt att samla krafter att komma igen, men det är stopp för tillfället. Kan bara inte;(( Men jag är här, ALLTID hos DIG!



Nu gråter jag igen, men bra tårar, jag är rörd- på riktigt. Saknar mitt "skriv" så det gör ont, men rår inte på mig själv helt enkelt. Jag har tom slutat röka. Bra på ett sätt, men jag förstår varför jag gör det- Tar bort allt från mig själv just nu. Allt som jag tycker om, fast just det är ju bra att jag tar bort- önskar bara att anledningen vara lika bra;(( och inte självdestruktivt. Därför är det väldigt lätt för mig att sluta.



Men Min FINA VÄN; Jag är här, hela tiden! Och ska försöka starta upp en blogg igen snart, LOVAR dig det. Tack för att Du finns, du gör enorm skillnad i mitt liv, massssor TACK!



Dina strålar värmer sanden jag ligger i nu.



Ska bara sluta blöda min själ så mycket.



Tack!

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-03-22 23:28:28

P.s



Sluta inte med att lägga upp dina bilder här på din blogg! Dom är så vackra och ger så mycket, dom SKA synas överallt! Så sluta inte!



Dom lever, liksom du ger dom så mycket.



Alltid-



*Fan, kan inte ens skriva en dikt nu*

Postat av: Synne

Publicerad 2009-03-23 06:45:33

Godmorgon.Vill önska dig en bar dag.Fy har du snö än!!Då är det svårt att fatta att vi varit ute hela helgen och röjt i trädgården."ler" Nu är du lite avis kan jag tro! Men nu är jag hemma igen och åker inte tillbaka förrän på fredag.Jag får ju se om mitt hem med."smilar" Kram synnöve

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-03-23 10:51:40

ÅH...Tack min fina vän för dina ord...blir själv rörd av dina ord å fäller en liiiten tår här....Ja du Synne...visst e det underbart att få va ute å grejja i trädgården...å vädrets makter rår man ju inte över så det e bara att gilla läget!!!...en gruppkram till er båda!! =P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela