Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ibland så kan...

Publicerad 2009-03-31 16:11:30 i Allmänt,

...jag sitta å kolla in mina foton å bara snöa in mig i dessa...kan ibland riktigt känna känslan jag hade när jag tog fotot...i fotot nedan så va jag ute å rastade av Annie för att sen gå ut på plan å köra igenom ett lydnadspass...solen började kika igenom trädtopparna å där, där fanns det lilla spindelnätet mitt framför mig...blir lite förundrad över hur de lyckas med spindelnät i kylan..lr har det lyckats hålla sig kvar hela vintern???...kanske e lite långsökt att det skulle hålla sig en hel vinter...men här e det fina nätet som jag bara kan sitta å dumglo på!!!

Visst e det väl läckert!!???!!!

Kommentarer

Postat av: Mamma Milla

Publicerad 2009-03-31 16:37:19

Fin vovvsing i headern =D

Postat av: Mamma Milla

Publicerad 2009-03-31 16:37:52

Fin vovvsing i headern =D

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-03-31 18:22:15

Ja det är urläckert, du har verkligen lyckats.



Själv är jag lite nere åkt på någe dj....la SKIT.

Fick gå hem idag och ska försöka kurera mig i morgon , men nu ryker nog kursen för mig ärjag rädd för......

Men man kan ju inte bränna ut sig för att få gå en kurs, eller hur?

Postat av: Kicki Björnemalm

Publicerad 2009-04-01 08:45:45

hej vännen å krya på dig!!...nä visst e det så, man kan inte vika sig dubbel bara för att man ska på kurs, å du ska ju dessutom till Stockholm på en tvådagars som dessutom e på engelska!!...då lär man ha huvudet på skaft å orka hänga med...hoppas du blir kurrant tills dess för jag vet ju att du verkligen vill gå kursen...kramiz

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-04-01 18:35:42

Den ÄR grym.



Finns inte så mycket att tillägga- kan inte bli bättre helt enkelt:)



Kram finaste sol

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela