Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Helgen e över...

Publicerad 2009-03-29 16:31:48 i Allmänt,

...å jag träffade min fina son...han e helt slut pga att han har två jobb...började nyss att jobba på Willys å det fick jag känna på inatt!!...sov skavfötters med honom å vaknade flera gånger av att han drog mig i fötterna å snackade mycket om: vad det bra så... vänd på korte...här e ditt kvitto etc etc...haha han jobbade för fullt i sömnen så hoppas han får en bra lön!!! =P Träffade oxxå min mamma, mina två systrar med bihang å ungar...blev rätt trevligt...träffade oxxå GITTAN, tack för fikat å det alltid så trevliga sällskapet!!!...å Gunvor som skänkte mig sin råsaftscentrifug TACK TACK...här ska göras alla möjliga å omöjliga safter!! *L*...Nu ska jag klämma i mig en Pizza så njut av fotot på min underbara son å den knasiga familjen!!*L

Min underbara son, älskar DIG så jäkla mycket!!!
TYVÄRR blev fotot liiite suddigt MEN han e sååå fin ändå!! Laaav ju
                                                              

Sussies son Mathias, syrran Marie, syrran Sussie med dotra Mickis

Kommentarer

Postat av: linus

Publicerad 2009-03-29 16:37:18

Inte det lättaste att dela säng med sin son :P

Men huvudsaken att man fick träffa dig min goa mor . men rätt sliten var man . får ta igen det en annan helg då man är lite piggare .

Postat av: mamma

Publicerad 2009-03-29 16:42:22

Det gör inget att du e sliten, fick ju ändå träffa dig!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela