Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Hej mitt vinterlaaand...

Publicerad 2009-03-24 10:19:09 i Allmänt,

...nu e vintern här igen!!....kallt å blåsigt men solen skiner...Det börjar spåra ut med den lilla fröken igen!!...hon hade 70% frånvaro från skolan vilket vi fick veta igår, hon har inte lämnat sina urinprover heller på flera veckor...lilla fröken ska va här i 3 veckor när hennes mamma å sambo åker till USA...vilket känns med blandade känslor just nu...missförstå mig rätt, självklart ska vi ställa upp å ha henne hemma hos oss, jag tycker otroligt mycket om henne å gör allt jag kan för att det ska gå bra, oron att det ska hända henne något hänger ALLTID över mig, och pga sina funktionshinder så kan hon inte se konsekvenserna av sina handlingar...den biten känns riktigt jobbig för man kan inte SE eller vid första kontakten märka att det ligger till så...man sätter ribban alldeles för högt när man pratar med henne det gör ju även jag ibland trots att jag vet om hur det ligger till...Jag kan inte göra mer än jag gör...men det känns ändå som att det e för lite å det äter upp mig inuti...vet inte hur många gånger jag känt att nu skiter jag i det här MEN jag kan inte släppa henne för hon e så underbart mysig å go...Jag hade önskat att fler kunde känna ansvar för denna lilla tjej för hon e värd att lägga energi på för att få henne på fötter men jag känner att man e bakbunden, tjatar hål i huvet på människor för att det ska hända något men icke sa Nicke...e som att kliva runt i Sirap!!. Näpp inget depp inlägg...ska ta å bylta på mig å ta mig ut i blåsten å snön med Annie...vi far väl ut till mitt andningshål å släpper ut all negativ energi som hänger som en mara innanför pannbenet, har sprungit gatlopp mellan sängen å toan inatt så jag hoppas att det e över nu, vill inte hamna i "taskigt läge" ute i skogen =P...kramiz alla fina återkommer snart igen!!...det e inget löfte, det e ett hot!! =P

Så här såg det ut i morse, snö å sol!!*L*



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela