Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ett foto kan betyda...

Publicerad 2009-03-04 16:36:14 i Allmänt,

...såååå otroligt mycket, fotot som jag sätter in har funnits i min plånbok sen jag tog det...Linus å Lina va två år på det här fotot och de sitter i farmors soffa med de stoooora nallarna som va favoriter när vi va å hälsade på henne!!...Det  ringde  om att jag skulle få blommor från blomsterbudet nu på dan...WAOW..skulle JAG!!!...faaan så stort de va, gick å funderade på alla möjliga å omöjliga som skulle kunna göra nått dyligt och en av dessa som jag tänkte på va GITTAN!!!!...åh...TACK min fina vän!!!...vilken bukett med olikfärgade tulpaner...e fotobevis här nedanför Linus å Lina....Blev sååå rörd vännen...de värmer glödhett i mitt hjärta...du e en fantastisk vän å du ska bara veta va det gör gott i mitt hjärta!!!!....ALLA skulle ha en vän som dig!!!!


Saknar verkligen den här tiden med kidsen!!!

Min fina tulpanbukett från Gittan!!! TACK min vän!!!!

Kommentarer

Postat av: linaa

Publicerad 2009-03-04 17:00:44

haha där va man inte så stor o uppkäftig haha;)



Gittan vilken vän! fina blomor!

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-03-04 19:45:02

Det är sådana vänner som man kallar för just vänner;) Underbart!



karma tror jag det kallas;))



Kram

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-03-05 08:39:53

Ja himmel du..vilka fina!

Å då menar jag både sötungar å tulpaner..du är lyckligt lottad du.. :)

Massa stora kramar<3



Håller med Sniglon, det är Karma

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-03-05 13:15:56

Jaaa...blev verkligen sååå rörd!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela