Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Blir sååå glad..

Publicerad 2009-03-15 19:25:17 i Allmänt,

...när jag träffar Micke...han e en frisk fläkt....kallar honom lite på skoj den healande hanen, man bår bara så ofantligt bra av honom, han ger en en riktig energi injektion. Han e en av mina finaste vänner, trots ett tufft liv med droger, tabletter  alkohol så har han alltid funnits här om än lite i perferin mellan varven...Sådan fighter som Micke får man leta efter, beundrar er som lyckats ta er ur era missbruk....Ni e alla värda en eloge för er styrka!!.  Blev sur på mig själv, skulle ju ha fotat honom men glömde så klart bort det, hmm...senilo kallas det för...minne som en manet =P. Han kollade runt lite på mina foton så nu slänger jag upp det här istället för kortet på honom som jag skulle ta...kramelikraaam å ha en underbar kväll!!!


Det är forsande vatten!!...lika "sprudlande" som han själv e!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela