Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Blir så otroligt glad..

Publicerad 2009-03-06 12:56:29 i Allmänt,

...över de positiva kommentarerna om mina foton, jag kan ju inte ett skit om det utan tar på det som tilltalar mig...LYCKA e ju att de tilltalar er oxxå...då har jag ju lyckats med fotot...Hoppas ni ALLA får en fantastisk helg med mycket kärlek å omtanke, det gör ju att vardagens trisstess orkas med på ett annat sätt...kramiz ni fina underbara som jag känner privat och ER som jag lärt känna på bloggen!!!  ...NI e ALLA lika värdefulla!!!!...Ett av mina favoritfoton e det här


Älskar verkligen det här fotot...e lite mystik över det hela, men nu fick jag
problem för jag hittade ännu ett foto som betyder mycket för mig!!!!!*L*     

Jag vet att jag e tråkig MEN kolla in hennes intensiva blick och kontrasten
mot vattnet och den vita stenen!!!...ÄLSKAR detta foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    


Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-03-06 15:42:41

ååh, Kicki! Ja, det känns endå som att jag bara är pågång än så länge och då behöver man ju lite motarbete så att säga, så man har något att övervinna :) Visst är dem fina, men som du säger, det är verkligen svårt att slå annie! :D Ha det bra och sköt om dig vännen!

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-03-06 17:31:23

Den bilden på Annie ÄR extremt vacker. Och att fånga en hund i just ett sådant ögonblick, ja, det är fan duktigt och brilljant gjort!



Tack för att Du delar med Dig så vackert!



kramaromdig och Önskar Dig och Alla en lika vacker helg



Sniglon bak&fram

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-03-06 18:09:21

Ja Kicki vad ska man säga dina foton är bara WAOOOOO



Kännner att jag inte riktigt får till det själv med fina foton, ast jag älskar att fota.



Trevlig helg själv

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-03-07 13:28:31

Ja, din Annie är verkligen en väldigt vacker "vov"..

Å du är väldigt duktig på att få fram det..



Önskar dig åxå en finaste helg, å skickar stora varma kramar..

Postat av: gunnel Ågren

Publicerad 2009-03-07 18:58:49



hej kicki jag måste säga att du lyckas väldigt bra med dina foton! Men du är som jag att man måste bara ta på sina djur för dom är ju det vackraste

motivet! och dom älskar man ju villkorslöst. Fortsätt med plåtandet, för talang det har du! Kram från Gunnel

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-03-09 10:59:04

Tack va gulliga ni e å de e sant Gunnel...man fotar det man älskar å det som betyder något..eller det som säger mig något

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela