Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Var till Jönköping...

Publicerad 2009-06-22 22:58:04 i Allmänt,

...å hämtade buren till Annie...den blev heeelt perfekt!!...förutom att vi inte hade något bra att lägga i botten på den så när vi åkte hem hörde vi hur hon kanade på burbotten!!!...blev till å lägga henne i baksätet så hon inte skulle tycka att buren blev obehaglig istället!!!...sååå säker åktur blev det trots allt inte!! =D....stannade till i Gränna på hemvägen å fotade lite...John suckar men gick med på det, han vet ju attt han blir mitt fotooffer!!=P...men det blev jättefina foton, å nu har jag oxxå fått till det med namn oxxå... värkmästarn e igång efter gårdagen så nu ska jag stoppa soveripillerna i huvet!!...godnatt å sov så gott!!!*L*

Den här kom farandes i stan, haha..kommer ihåg dessa polisbilar
från de jag va liten... å de e ju några år sen!!!! =P

Båten som går över till Visingsö



Så läckert, solen tränger igenom

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2009-06-23 21:43:39

Så härliga bilder..........

Hoppas att du får en skön sommar!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela