Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Underbara vädret...

Publicerad 2009-06-28 15:58:09 i Allmänt,

...håller i sig..kom på en sak...kan ju faktiskt ligga på ballkongen å sola...blir inte många minuter i taget för det steker på rätt bra!!...haha....jag som ojjat mig över att inte vilja sola ute bland folk å så tänker man inte längre än näsan räcker.. BALKONGEN!!!...haha så otroligt korkat men men bättre sent än aldrig...vill verkligen passa på å tacka över all respons jag fått ang mina foton i fotobloggen...ska kolla upp vilka som fått mest röster å lägger upp de här sen...näpp...nu har jag svalnat lite så nu ska jag lägga mig en stund till i solen...men misstänker att John har intagit ryggläge där...nåväl, det e han väl unt å få lite sol på sig, fast det e väldans fubbigt...han behöver knappt titta på solen så e kan en pepparkaksgubbe =P...men han vill nog få bort bonnabrännan =D...sköt om er å kramiz....en xtra stoooor kram till Sniglon!!...tack för hjälpen!!
Har förresten tränat med den fyrbenta lite grann i skuggan nu på morgonen å det som kändes så hopplöst bara funkade idag....WAOW...blir alldeles överlycklig...hon e sååå underbar!!!

Tänk om Annie fick bada nu i värmen men öron inflammationen
sätter stopp för det just nu...men snaaart så....

...bollen e guld värd!!*L*

..en boll på drift!!!

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-06-28 16:46:41

Har funderingar på att åka ner med Leo men vi får se om sambon orkar köra mer i denna värme... Sköt om er och krama om din lilla sjukling :)

Postat av: Synnöve

Publicerad 2009-06-29 06:56:49

Hej kicki.

Det var ett tag sen jag hörde något från dig!!:( Är allt väl med dig? Här hos mig lunkar det på som vanligt.Min dotter har sökt kontackt med mig,hon gifte sig i torsdags med sin nye frälsare.Ja ja vad ska jag säga? Valpen växer så den knakar en riktig fetknopp blir det av alla tuttar den får ha för sig själv.Kram A

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela