Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Tassar in med...

Publicerad 2009-06-02 16:49:25 i Allmänt,

...tungt hjärta....nu e det mycket som suger fett!!!....ja, inte mitt! =P....i går kväl. kunde jag inte sova utan satt å dumglodde på tvn...såg den fina månen som lös så fint genom mina persienner....var ute i regnet å gick på dan...såååå skönt, plockade en bukett med blommor/ogräs....tycker så mycket om vilda blomster å det e något som pappa älskade mer än dessa "rabatt" blommor....vi plockade det till hans begravning...några buketter med vilda blommor å rosor från trädgården som va hans livsverk...näe, jag skiter i å skriva känner att det inte e läge för det just nu...puss å kram alla fina vänner!!'
Månen kikar in genom persiennerna
Min vilda bukett

Känner mig tom å lite
tilltufsad just nu =/

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-06-02 17:49:25

PUSS Å KRAM till dig med gumsan!!!

Tycker åxå att vilda buketter är vackrast..eller enstaka Gerberor då kanske.. :)



Den där tomma känslan kommer gå över, å den får kanske vara där , men bara ett kort tag..

Massa fylla-på-styrka-kraft-glädje kramar<3

Postat av: Hillevi

Publicerad 2009-06-02 20:37:08

Kram till dig!

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-06-02 20:54:51

Ja du Kicki vet hur det känns. I onsdags hade vi urnsättning av svärmor. Att vi dröjt så länge beror på att jag inte ville ta ledigt så direkt i höstas och att just den 27 maj var deras bröllopsdag. Solen sken men det blåst nästan storm. När vi sänkte ned urnan så stannade vinden av några minuter och det känndes som de fann varandera igen.



Mors dagvar vi vid graven igen med en bukett med vilda blommor som jag alltid pålockat till I-L och några av mina fina tulpaner.



Detta kändes helt rätt..



Kramiz Gittan, hoppas du känner dig bättre gumman

Postat av: Mita

Publicerad 2009-06-03 07:01:44

Kram på dig!!

Postat av: Micke

Publicerad 2009-06-03 07:32:53

Önskar dig en underbar dag... Kramar om

Postat av: Mita

Publicerad 2009-06-03 07:42:28

Vi hade en Dogo Argentino tik som växte och vi var helt hundra på att det var minst 10 bebisar i henne, när valpdagen kom så bäddade hon som en galning och flåsade, två dagar senare åkte vi till vet för att kolla så att ingen valp satt fel, tog en rönten och hunfan (sorry)var helt tom, snacka om att jag blev förvånad.



men du lycka till!!!

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-06-03 07:44:28

ja du, så de kan spela ett dptatt med en, hon började ju bli grvre över ryggen redan vid 11 dan..men men lär ju bli varse om det snart!!'

Postat av: Mita

Publicerad 2009-06-03 18:04:29

Det kan man verkligen kalla det...grundlurad!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela