Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Lite nervöst...

Publicerad 2009-06-30 09:31:38 i Allmänt,

...börjar det bli nu, ska till Neurokirurgen kl 13...ska träffa läkaren som ska kolla igenom mig å mina plåtar från Magnetröntgen och testerna från Neurofysiologen...vet ju redan att operationen e väldigt riskfylld så just nu känns operationen lååångt bort...nu är värken oftast hanterbar om jag inte gör några större grejjer...men jag får ju ge det en chans å få veta mer om vad de tänker göra å om det e värt risken...imorgon ska jag träffa arbetsterapeuten på Smärtkliniken i Garnison....förhoppningsvis får jag gå på en rehabutredning där som startar kring vecka 35...ha det bästaste idag å gå gärna in å rösta på www.clickit.se lägg gärna upp dina foton där oxxå!! kramelikram!!

Vet inte om det syns direkt men det ljusa e ånga som stiger upp
från vattnet..var ute före sex imorse å det va riktigt läckert!!!

Vet inte riktigt vad detta e men hittade de efter vägkanten
läckra e de iallafall!!!*L*

Kommentarer

Postat av: rebecca ibland ;)

Publicerad 2009-07-02 13:18:13

vilka fina bilder :)

kramelikramiskram :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela