Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jag e käääär!!!...

Publicerad 2009-06-11 13:03:38 i Allmänt,

...var ut till Slaka djurhem å hälsade på Mikaela som arbetstränar där...hade själv tänkt söka dit men min käre vän på Stadsmissionen stoppade mig direkt, det va inget bra ställe att va på...föreståndaren där e om ni ursäktar uttrycket en riktig bitch som styr å ställer å beter sig illa mot sin personal....han hade varit ute i ett annat ärende där men kunde bara konstatera att där ska INGEN behöva sätta sin fot i arbetsträningssyfte....men men, Mikaela e där iallafall....blev sååå kär i Selma och Oliver...vilka godingar!!!...VILL man ta sig an en katt så e det ett BRA sätt att hjälpa dessa katter!!...då e de veterinärbesiktigade, kastrerade och ID märkta!...ska sätta in foton på Selma och Oliver...åkte sen till Blå Lagunen så Annie fick bada för första gången i år...tog väl en kvart å få i henne å bollen drev iväg längre å längre ut...men till slut så hoppade hon i å sen e det full fart i vattnet...ha en fortsatt bra dag å ta hand om varandra!!

Selma

Oliver

Lille herrn här mötte vi vid stranden!! =P

Retligt att bollen flöt iväg!!

Äntligen tar hon ett hopp ut efter bollen!!

...å på väg till mig med bollen!!!

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2009-06-11 17:22:18

Då får du ta och adoptera dessa små godingar, lillan tog ocksaå ett dopp idag

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-06-11 17:37:53

ja du, om det inte vore för Caspers skull skulle jag göra det...men han vill inte ha några kattkompisar...har provat å även haft en tjejj som kan prata med djuren som bekräftade det!!

Postat av: Micke

Publicerad 2009-06-11 19:44:14

Hejsan Vännen & Godkväll...

Vet ju att du finns omkring ;)

Tack för dem fina orden. Betyder mycket. Kram

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-06-11 20:46:46

Undrar om min Molle skulle gilla en kattkompis..?

Vågar nog inte prova, om det skulle gå snett..men det är hjärtskärande att såna fina inte har ett riktigt hem..Ävill ha



Innan jag fick mina barn, samlade jag på allas övergivna djur, hade två hundar, två katter, skrattduvor(som nästan tog knäcken på mig med sitt kurrande) och så en hel rad med tillfälliga fyrbenta..har nog lätt att hamna där igen om jag inte tänker mig för..



ÄLSKAR verkligen svanbebisbilderna..ska bli spännande att följa deras uppväxt, för jag gissar att det blir en hel del bilder på dem..?



Kommer gärna fler gånger åxå..



Är precis proppmätt nu, så jag ska rulla iväg till soffan här, ha en bästaste kväll, vilken duktig gumma förresten, som hoppade efter bollen!!!

Krama på henne från mig<3

Å kram till dig med så klart!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela