Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Hjäääälp!!!!...

Publicerad 2009-06-24 10:42:44 i Allmänt,

NU har jag gjort en ny fotoblogg MEN...jag behöver just DIN hjälp!...kan du gå in på den och tycka till om mina foton...skriv gärna upp tre som du skulle kunna tänka dig å tre som du inte ALLS skulle vilja ha...ska försöka mig på att ev ställa ut de i butiken i huset där jag bor....vet ännu inte vart det här landar men jag har ju själv en känsla för varje foto så det e svårt att välja ut å  ta bort vissa foton...SNÄLLA!!!...e er evigt tacksam om ni vill hjälpa mig med det!!! TACK på förhand!!
www.kickisamatorfoton.blogg.se


Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-06-24 12:14:20

TACK Mita, Eva å Synne för era fina kommentarer på fotona!!!...glädje å kärlek till er!!<3

Postat av: Eva T

Publicerad 2009-06-24 13:40:35

Var så god du "fånga livet klickare" ! Å du gör det så bra, vackert och ödmjukt.

Kram

Postat av: rebecca mcnugg

Publicerad 2009-06-24 16:21:04

hejsan :)

jag tänkte på en sak.. dina bilder e verkligen jättefina men, det finns ju nästan inte en ända bild på dej? skulle du kanske kunna ladda upp bild på dej? :) tihie

va bara en tanke alltså xD



kram :)

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-06-24 18:52:58

TACK, vilken överraskande respons på fotona i fotobloggen...blir riktigt rörd!!!..=D

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-06-25 13:00:48

TACK Eva...era fina ord berör verkligen, trodde aldrig jag skulle få sådan respons

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-06-28 14:26:53

jag ÄLSKAR denna bild!



Nu ska jag gå in i fotobloggen med;)



kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela