Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Gangstern...

Publicerad 2009-06-04 10:01:25 i Allmänt,

...har intagit mitt hem!! *L*....men en otroligt go å härlig liten kille vid namn Douglas...han har oxxå otroligt kännbara gaddar som borrar sig in lite här å var på kroppen, e inte bara händerna som får sig en omgång....har bäddat så fint åt honom med täcke men det passade inte...han ligger i Johans rum på hans kläder som ligger slängda på golvet...han kom vid 6.30 å har hållt igång sen dess...nu e kl strax 10 när han stupade omkull....å gissa om han sover!!*L*....jag mår riktigt kasst idag...men gangstern livar ju upp stämningen radikalt...ska passa på å sova en stund jag med nu!!...slänger in några foton på denna ljuvliga varelse...men Annie e nog inte beredd att hålla med....de e nog en riktig slyngel i hennes ögon som stör hennes annars så lugna tillvaro!!!*L*...kramiz alla!! =)

E han inte söt då?!?

Munkorg redan lr??...denna blomkruka va väldigt intressant!!*L*

Så här lycklig e Annie över den lilla slyngeln!!*L*

Nu e Douglas trött, bar upp honom å nu sussas de sött!!

Har lagt upp fler foton i fotobloggen på hulliganen/gangstern/slyngeln
MEN i första hand en underbar mysig liten rottiskille på 11 veckor!!!!*L*

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-06-04 18:50:56

Ja gröt är gott men det hinner jag inte med :) För stressad på morgonen :D

Postat av: linaa

Publicerad 2009-06-04 19:22:29

haha söööt han e!

Postat av: Hillevi

Publicerad 2009-06-04 20:25:31

Vilken liten tuffing!

Postat av: Mita

Publicerad 2009-06-05 18:16:24

Neeeeeeeeej inte så söta bilder, blir ju valpsjuk

Postat av: synne

Publicerad 2009-06-06 08:30:34

Godmorgon.hoppas allt är ok.Kram S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela