Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vargar = Lycka

Publicerad 2009-07-18 21:48:54 i Allmänt,

...går som på moln här nu...kom precis hem från att ha fått träffa 6 st underbara vargar, tre honor och tre hanar...WAOW...är bara heeelt salig efter deta mötet...vilka raringar...de var 2 år allihopa...lite försiktiga men jag fick flera blöta pussar och alfahanen gillade min tofs å drog lite försiktigt i den...Hanna och Marie som guidade oss igenom 1timme och 45 minuter va helt suveränt duktiga...en tjej hade dreads som va väldigt intressanta, alfatiken va väldigt på för att dra i dessa så Hanna och Marie fick ta tag i henne å jäklars så hon morrade å stod i för att få fortsätta undersöka dessa!!!...jag e heeeelt tagen av denna stund med dessa fantastiska djur....tack älskling, det här e den bästa present jag någonsin fått!!! =D
Lite fotobevis kommer här!!!

mmm...sååå skönt å bli kliad

Aslog, den blyge...var fram å snosade mig lite i nacken

Mmm...dreadsen smakar bra!!

Marie fick pussar av alfahanen

Gisela å alfahanen...han va sååå kelen
Jag kan verkligen rekommendera en sån här upplevelse...1000 kr men värt vart enda öre!!!!

Kommentarer

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-07-19 13:43:59

Pussar av en Alfa-hane, det ÄR grejjer det;)



Kan bara säga att jag är väldigt avundsjuk just nu, detta skulle jag också vilja göra;)



Glad att Du fian Sol fick göra detta. Det är du värd- Big times!



kram

Postat av: Mita

Publicerad 2009-07-19 20:17:27

Det måste ju bara vara för mäktigt att sita blend vargarna, häftigt!!!

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-07-20 20:52:10

jaaa...det va mäktigt värre å har ni möjligheten åk dit!!

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2010-10-23 11:55:36

Vilka fina bilder du tagit på vargarna :)Måste vara en speciell känsla att få komma dem så nära :)



Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela