Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Tebax i Linköping

Publicerad 2009-07-27 18:55:50 i Allmänt,

...efter två hektiska dagar...åkte först till mamma i Stora Mellösa igår å sen upp till morfar som va på kanonbra humör...gömde undan min tatuering för att kan va jäkligt bitsk å bli näst intill otrevlig när han uttalar sin ståndpunkt...naturligtvis så såg han en del av den...vi höll andan alla tre å så kom domen...va fin den e....står det Linus och Lina på den????....vi va tre som fick lyfta upp våra hakor från golvet efter den kommentaren =P...idag var vi till pappas grav på tio årsdagen sen han dog...men det va sååå skönt å bara stå där å prata om våra fina minnen av pappa...plockade med mig vilda blommor till graven...så fint de e där å vi bara njöt av stillheten som råder där...träffade oxxå syrrorna med deras kids...småttingarna på fyra å sex e ju så mysiga, Emma som e sex skulle följa med mig ut med Annie...hon ville ta upp hundbajsen sa hon...kommentaren jag fick när hon stoppade ner handen med påsen på va: Men Kicki, bajset e ju varmt!!! *L*...härligt med sånna kommentarer!!!...här e lite foton från igår å idag!!!...å min tatuering såklart!!!=P

Min fina morfar!!, snart 93 år

Pappas föräldrahem, här bodde han med farmor, farfar
och sju syskon...min farbror bor i huset brevid nu och
har drivit deras lantbruk vidare

Här e den...e riktigt nöjd med den så
TACK Jenny för ett bra jobb!!!*L*

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2009-07-28 12:12:15

Så vacker tatueringen blev!

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-07-28 13:09:28

Tack!! vännen!!

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-07-28 14:52:14

1. Vad underbart när man får sådan oväntad respons;)) Du har en fin Morfar, en sån som jag också skulle vilja ha;)



2.Vilket otroligt vackert föräldrahem, DET är vad jag kallar "en plats på jorden<3



3. BARN! Kan man annat än bara älska<3



4. Din tatuering blev vacker<3



ha nu en underbar dag min fina Sol-



kram

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-07-28 18:02:47

TACK själv vännen!!...ja, pappas föräldrarhem andas lugn å fridfullhet...där rinner allt negativt av en!!!...ha en bra dag du med!!...kramiz

Postat av: Mita

Publicerad 2009-07-29 06:31:58

Oj vad fint det blev där på din överarm.....

Och vilket mysigt ställe din fars föräldrarhem är, en plats för själen ser det ut som..

Får önska dig en alldeles underbar onsdag.

Kram Mita

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-07-29 10:04:37

TACK MIta!!

Ja det e ett ställe som andas lugn å frihet...skulle absolut kunna bo där!!!...kramiz tebax

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela