Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Tävlingen...

Publicerad 2009-07-03 09:36:39 i Allmänt,

...e igång på clickit...har fått tre kommentarer å betyg två nior av 10 möjliga för svanen som landar på vattnet å en tia för spindelnätet...jätteglad för de kommentarerna jag fått, tyvärr kan man inte rösta om man inte e med där...men jag vill TACKA min fina vän SNIGLON för att du fick mig till detta...Man får lägga upp tre foton per månad så nu e det en ny omgång...då bla spindelnätet e med å två foton på Annie
.
Två nior

en tia för denna...STOLT som bara den!!*L*

Kommentarer

Postat av: synne

Publicerad 2009-07-03 12:28:08

GRATTIS bra jobbat.Jag gillade svanen den är så fin.Kramiz Synnöve

Postat av: Mita

Publicerad 2009-07-03 17:23:49

Som vanligt så läste jag inte ordentligt utan kastade mig in i clickit för att rösta på dej, men det gick ju inte.

Finfina foton...

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-07-03 22:14:26

Gumman kan du förklara hur man röstar där? Jag gick in och blev medlem där för att kunna rösta, men jag hittar inte funktionen!? Måste jag lägga ut bilder för att få rösta? Jag hittade ingen info om det heller.



HELP!!!



kärlek



Det är du själv som tagit dig dit! Utan dina bilder hade det aldrig varit möjligt;)



Postat av: rebecca ibland ;)

Publicerad 2009-07-04 13:47:54

jag älskar den dära blden med spindetnätet :)))))))

om jag skulle rösta så skulle den lätt få en 11 av 10 möjliga :D

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-07-04 15:22:30

hahaha...tack Becca ...niger å bockar för säkerhetsskull!!L

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-07-04 21:27:17

Kalla mig dum eller något;) Men när jag klickar på bilden så kommer jag till den sidan med kommentarer odyl, men det finns lixom ingen knapp att rösta på?? Det enda jag kan göra är att titta på rösthistoriken samt läsa kommentarer.



Undrar om jag kanske måste lägga ut egna bilder för att kunna rösta? Kan det vara så?



kram

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-07-04 22:11:38

ja, kanske---har ju lagt upp foton så du kanske måste ha ett bidrag med för att rösta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela