Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

TACK Sniglon...

Publicerad 2009-07-10 16:54:47 i Allmänt,

...dina ord värmer som alltid, mitt fotande har stannat av lite då kameran e trasig och på lagning...har fått låna en annan men det känns inte lika bra med en annan kamera eller så e det så att jag inte kan den ordentligt!! =P...några foton från morgonen då... jag har försökt fånga regndroppar vilket inte e så lätt alla gånger!! =D

Vet inte om regndropparna syns så bra?!?

Hittade iallafall en liten snigel...=P

Vatten bara vanligt vatten


Kommentarer

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-07-11 20:23:46

Bilden med snigel! Helt jäkla otroligt bra! Vilken skärpa och färger. Du är ju bäst, säger ju det<3

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-07-11 20:24:33

Sista bilden på bladen är bara så självklar.



Vackert-

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela