Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Reeeegnnn...

Publicerad 2009-07-09 07:18:41 i Allmänt,

Ska snart ut på en långpromis med den fyrbenta...regnet kommer med jämna mellanrum...kan tycka att det är skönt å gå i regnet, finns ju inga dåliga väder bara dåliga kläder!!*L*...igår hände inget speciellt men känner mig som ett "mensmonster" trots att det inte e så...less på människor som tror de kan göra som de vill, människor som inte bryr sig...svårt å lägga sånt åt sidan fast jag vet att det vore det bästa...men men...tur att jag har mina barn å Annie som är riktiga glädjekällor för mig...känns som det här blir väldans negativt så nu struntar jag i att skriva mer...ha d bäst!!

Fina Lina

..och lika fina Linus <3

Mitt lyckopiller som gör min vardag <3

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-07-09 09:55:51

Ja om jag hade gått över denna tiden nu hade jag fått svårt att gå vidare så detta jobb räddade mitt liv faktiskt... Sköt om dig / Kram

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-07-10 16:00:13

Ja, livet ställer alltid många frågor, men ger dessvärre inte lika många svar på allt.



kramar om dig Sol

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela