Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Mot Örebro...

Publicerad 2009-07-26 06:29:51 i Allmänt,

...ska färden bära av idag...vill inte, inte ens sömntabletterna funkade inatt...å jag ska åka själv med den fyrbenta...hon har ju tyvärr inte körkort å kan köra...å de e väl kanske tur det...igår blev jag med en ny tatuering...blev liiite mer än bara Linus å Linas namn...kan ni gissa??...såklart indianinspirerat!! =P...min mor har ingen dator så bildbevis kommer i veckan...ska åka till Linde å hälsa på min fina morfar...han e snart 93 så man får passa på när man e i trakterna...kanske e någon som kommer ihåg att jag skrev att han skällde ut mig å dumförklarade mig å vi hade ingen kontakt under en period, det visade sig att de hade gett honom Tryphtisol...en anti depp medicin...han blev helt förbytt av den så de plockade bort den å så fick jag tebax MIN morfar!! =D... På måndag går färden till pappas grav, faaan tio år sen han dog å det e fortfarande jobbigt när den tiden börjar närma sig till årsdagen. Ska plocka en fin bukett av vilda blommor som han bara älskade....ska börja packa ihop lite grejjer till mig å Annie så får vi börja rulla lite sakteligen, blir väl några stopp efter vägen skulle jag tro...ha det bäst å ta hand om varandra!!!...kramiz

Heeej då så länge!!

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-07-26 08:47:42

Ska gottgöra dig lite med att idag fota lite nytt till foto bloggen :) LOVAR ATT FOTA !!! :D



Kram ( Och tack igen )

Postat av: rebecca mcnugg :DD

Publicerad 2009-07-27 13:13:03

hejsan :)

jag har länkat till din blogg på min blogg.

(du får säga till ifall att jag inte fick göra de)

kramelikramizkram :)

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-07-27 19:47:57

det får du visst göra rebecca!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela