Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Linköping, Gräsö, Alunda...

Publicerad 2009-07-20 19:11:36 i Allmänt,

...Linköping!!....hemma igen efter två härliga dagar med kiddsen även om Linus jobbade så satt vi på restaurangen å tog ett par öl å snackade med honom, var lugnt med folk igår...Lina träffade jag en kort sväng idag...hade ju glömt min medicin hemma å värken va och är ingen rolig historia idag!!...Underbart att få komma hemifrån en stund...slippa allt det vardagliga...idag innan vi åkte tog Linus å jag lite fulkort...Annie fick en beundrare i en Bernersenner vid namn Aron, han va alldeles till sig å ville bara hoppa på henne trots att hon inte löper...hon kan va bitsk den lilla fröken å med all rätt...ingen vill väl bli utsatt för sexuella trakasserier heller!! =P...här e några kort från dagarna två!!*L*

Söndag kväll, Gräsö

John å Annie spanar ut över vattnet

Snyggingen Aron

Shit morsan vad gör du?!?

Tig kvinna...du vet vart spisen finns!!!

Vi kan faktiskt uppföra oss oxxå även om det e kul
å fula sig å leka med kameran!!!!*L*

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-07-20 22:03:09

..å andra sidan, om jag va hund, å blev sexuellt trakasserad, så hade Aron nog varit den rätte att bli det av, för han är ju hur bedårande som helst!!!:)



Hoppas din medicin hinner ikapp smnart, så du får lindring, å så skoj att se att du haft findagar!!



Kramar massor

Postat av: linaa

Publicerad 2009-07-20 22:41:36

haha vad fina ni är mitt alldeles egna kött och blod<3

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-07-21 07:20:19

ja, det e ett skit när man glömmer medicamenten...men det reder nog upp sig tids nog...visst e vi Lina!!....speciellt där jag blåser upp mig till modell valross!!L

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela