Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Klockan är inte...

Publicerad 2009-07-15 07:35:13 i Allmänt,

...så mycket ännu men jag ska ta med den fyrbenta till Blå Lagunen å bada...hon älskar å leka å jaga bollen i vattnet...när hon väl kommit i...hon står länge å väl innan det slutgilltiga hoppet ut kommer till skott....sen så e det full gång!!!...får se om Mikaela och Sollan möter upp oss där...måste till med en bekännelse här...jag började röka för en månad sen, efter att ha hållt upp i över två år...mår skit av rökningen men det känns jävligt svårt å sluta just nu...ja jag vet, det har bara gått en månad men så e det...John e igång å röker han med men han har rökt längre, han rökte inte hemma då inte förrän jag själv började igen...nu ringde Mikaela så nu ska jag sätta på kaffe så vi får lite fika med oss ut...ha en bra dag å ta hand om varandra!!

Första "doppet" e värst sen...

...e de sååå sköööönt!!

Kommentarer

Postat av: linus

Publicerad 2009-07-16 00:07:51

varför det för ??

därför jag hitte en fimp hemma när jag var hemma !!!

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-07-16 07:36:52

Linus, de va Johns fimp!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela