Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jaha, då va...

Publicerad 2009-07-23 11:43:12 i Allmänt,

...det torsdag igen!!...veckorna bara rullar på...åkte upp till klubben igår kväll med Kicki och Selma...körde upplet och Annie va jättetaggad....var ju ett tag sen vi gjorde det...Selma va oxxå kanonduktig. Vi körde lite moment vilket jag kanske inte skulle ha gjort med tanke på att vi tränade på morgonen...då gick det ju inget vidare å de va inte mycket bättre igår kväll heller...inkallningen med ställandet e inga problem, tack å lov...men de andra momenten...nu ska vi inte träna nått förrän på lördag så då får vi hoppas att hon e mer taggad...Vi har varit ute å gått i två timmar så nu e både hund å jag trötta, lilla fröken ligger redan i sängen å drar väldans djupa stockar...skulle kunna tro att John e hemma!!! =P...Näpp, hopp i duschen å sen göra lite nytta vilket innefattar dammsugning, torka golv, dammtorka...å sen e min dag gjord!!!...ha det bäst å ta hand om varandra!!!

Längtar faktiskt till Vintern då vi kan börja strosa runt på
Tinnerös alla vidder som nu e fullt med kor å tjurar!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela