Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Dagen idag..

Publicerad 2009-07-18 06:59:28 i Allmänt,

känns som det blir en toppen dag!!...ska upp till klubben och träna vid halv åtta med Kicki och Selma...sen kl 18 ska jag äntligen få träffa dessa mäktiga djur...VARGARNA!!...känns faktiskt lite pirrigt i magen!!.. men det ska bli riktigt spännande!!. Hoppas ni får en bra dag med allt vad det innebär!!

John i varghänget föt tre år sen..
(fotot e taget av min son, blev fel när jag råkade namna med mitt namn)

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2009-07-18 08:48:01

Hoppas att du får en superdag på Kolmården.

Kram

Postat av: Billrudd

Publicerad 2009-07-18 10:25:47

Ååååå vad härligt!

Vilken upplevelse!

Ha det underbart hos wolfisarna nu.

Postat av: gunnel Ågren

Publicerad 2009-07-25 13:55:18

Hej Kicki vilka vacra djur! men jag skulle nog vara lite rädd! har sommaren varit bra? här rullar det på. Nu är det skogen o svamp du vet! Hoppas du har det bra! Kram Gunnel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela