Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Att cykla...

Publicerad 2009-07-31 20:02:26 i Allmänt,

...va nog inte den mest geniala idee´n för min del men Annie va jätteduktig trots att det e andra gången för henne...Gick ut på Tinnerö å cyklade en runda med henne...när vi nästan va hemma så cyklade jag då hon kunde springa på gräset...hon fick ett riktigt glädjefnatt å ruschade runt mig å cykeln å hade värsta "kossanfnattet"...jag skrattade gott åt hennes tokerier å även andra stannade upp å undrade väl vad som hände!!!*L*...var sedan till AF och satt väl mest bara av tiden...sen åkte John å jag för att hämta Jennys nyinköpta Undulater i Ljungsbro, Annie blev alldeles tossig när hon fick se dessa...sen har det bara varit ryggläge på soffan för min del trots att jag tog det väldigt lugnt så drog värkmästarn igång så nu ligger vi sked här i soffan =P...John jobbar å e väl inte hemma förrän framåt tio, elva taget då ligger nog jag å sover för fullt om jag kan...hoppas er dag varit bra!!!...kramiz

Kommentarer

Postat av: linaa

Publicerad 2009-07-31 21:53:46

Du skulle filmat cykelturen;)

Postat av: tony

Publicerad 2009-08-01 10:52:30

Ha en riktigt bra helg!

Kram!

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-08-01 14:01:47

Lina, det va inget å filma!!L

Ha en trevlig helg ni med å grattis till bröllopsdagen!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela