Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Waow...jag e frälst!!....

Publicerad 2009-01-15 09:37:51 i Allmänt,

....hmmm...näe inte på det sättet, men läser igenom boken som vi ska använda hos dietisten..Övervikt handlar om känslor...japp...den e skriven rakt upp och ner om MIG...ja, den e sååå klockren!!. Man skulle nog sätta in vad som helst istället för övervikt...För mycket av vårt självdestruktiva beteende handlar ju om känslor på ett eller annat sätt. Ja, jag fullständigt slukar vartenda ord i boken...den ger mig HOPP, hopp om att kanske kunna hitta en vän i maten än det här maniska, piskande känslan av att vara tvungen Att VRÄÄÄKA i mig mat/godis/fikabröd... ja ALLT som kommer i min väg, att jag gömmer mig å trycker i mig fyra mazariner på två röda, 200 g ckokladkakan som jag vräker i mig på toa för att ingen ska se...men vem FAAAN tror jag att jag lurar?!?...går in på toan som Kicki 75 kg och kommer ut som Kicki 106 kg..ja det är ju en markant skillnad och min omgivning SER det!!...det är bara min sjuka hjärna som inte fattar det...lr jo, det gör den väl men vill varken se eller höra det...Ja fanimej..jag känner av lyckoruset idag med...kanske, kanske blir det här ett slut och en början på min vänskap och bästa vännen MATEN!!...Skänker er som behöver lite av mitt lyckorus...ta in det å bara njut av stunden...IDAG älskar jag nog ALLT å ALLA!!! =P Puzz å kramiz



Lycka är att gå ute på Tinnerö en tidig morgon i dimmans dunkel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela